Dan kunt u uw bedrijfprocessen al automatiseren vanaf €75,- per maand.
Meer overzicht en efficiëntie
Maakt u als ondernemer in het MKB gebruik van diverse systemen voor verschillende doeleinden, zoals ene boekhoudprogramma, CRM-systeem en een voorraadbeheersysteem? Dan kan het lastig zijn om informatie in al deze systemen actueel te houden en hieruit de juiste overzichten te halen. Bovendien is het koppelen en updaten van al deze systemen vaak een kostbaar en ingewikkeld proces. Dat moet toch eenvoudiger en flexibeler kunnen?
Eén softwarepakket en één aanspreekpunt voor een vast bedrag per maand
Het kan zeker eenvoudiger, met MyBusiness. Wij luisteren naar uw behoeften en automatiseren en optimaliseren de processen over de gehele breedte van uw organisatie. Van afrekensystemen tot boekhouding en relatiemanagement. Geen losse eindjes en gee kastje-naar-de-muur, maar een gebruiksvriendelijk systeem en één betrouwbaar aanspreekpunt. Bovendien weet u, met een vaste prijs per maand, precies waar u aan toe bent. Zo maken we ondernemen leuker én makkelijker!
MyBusiness voor uw branche
Door jarenlang te praten met en luisteren naar onze klanten, hebben we onze totaaloplossing geoptimaliseerd met op maat gemaakte functionaliteiten voor de volgende branches.
Eén softwarepakket voor
al uw bedrijfsprocessen.